Sivut

Tausta

maanantai 22. maaliskuuta 2010

037

Meillä on taas sairastettu ja on siis ollut aikaa neuloa kun tyttö on maannut oloaan pois vieressä telkkua kattellen tai nukkuen. Tällä kertaa vuorossa oli siis "valekuristustauti" (kurkunpääntulehdus) ja siihen perään flunssa tytöllä.
Mutta nyt se on viimeinkin valmis (noh - melkein - nyöri puuttuu joka tulisi ympäri ja vielä pitäisi vähän pingottaakkin). Papereista näkyy että oon tän alottanu 04/2009 eli vuosi siinä meni kun ei oikein jaksanut kiinnostaa ja nyt kun se on valmis mä mietin mitä ihmettä tällä teen kun en tälläisiä yleensä oo käyttäny - saati sitten että valkoista...
Kuvat on vähän kehnoja kun itse jouduin ne ottamaan peilin kautta ja siis en salamaakaan voinu käyttää - mun kamera kun ei tarkenna kunnolla ilman salamaa.



Ohje tähän on Pirkalta: pitsineulehelmainen kietaisujakku, mutta hihoja jatkoin n.10cm ja kaikkiaan tähän mennyt lankaa 450g. Puikkoina mulla oli jälleen kerran Knit Pro:n 4mm puikot 60cm kaapelilla ja lankana Novitan Nalle.
Tää ehkä istuu kesän jälkeen vähän paremmin mun päälle kun ei oo tuota kumparetta tuossa edessä (9 viikkoa laskettuun).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti