Sivut

Tausta

perjantai 18. toukokuuta 2012

253

Tää on vähän niinko jotain täytepostausta, ilman kunnon asiaa - apua kyllä tarvitsen...

Nappasin viime viikonloppuna äiteeltä kotelomekon, olihan se mulle iso eikä kyllä yhtään mun mallinenkaan mutta muutama minuutti sovitusta ja toinen ompelukoneella ja vyötäröä kavennettu niin että helmakin vähän levenee.

Mutta siis ongelmani on tämä; Mun rakas nahkatakkini (tai oikeastaan sekin on äitini) on revenny! Jos se olis saumasta niin eihän mulla olis mitään ongelmaa mutta ko se ei oo saumasta vaan ihan yksinkertaisesti kulunut puhki. Voiko ton itse korjata nätisti vai vienkö suosiolla suutarille?
ps. ensimmäinen asia jota mieheni mulle sanoi oli "myytkö ton rotsin?"
ja siitä tulee kuukauden päästä 10vuotta...

1 kommentti:

  1. Tulipa ihana tuosta mekosta!

    Sinua odottaa tunnustus meidän blogissa: http://missaneuloimmekerran.blogspot.com/2012/05/haastava-tunnustus.html

    VastaaPoista