Sivut

Tausta

sunnuntai 6. toukokuuta 2012

249

Koska meillä mittari näyttää lähes 14 astetta ja päivä on menny pihaa puunatessa (kyllä muuten lähtee pensaat nätisti tuolla miehen auton vinssillä) on ollu hyvä pitää mielessä että talvi se tulee taas joskus - ei vielä onneksi pitkään aikaan!

Kustoopipo samalla ohjeella kuin aiemmatkin tekemäni - tää on vaan niin ihana.
...etenkin tämä musta - tuli mieleen ihan Jack Nicholson ja Yksi lensi yli käenpesän vaikkei se samanlainen olekkaan.
Kuva: CDON 
---

Kyllästyin muutama vuosi takaperin tehtyyn liian isoon hameeseen ja sen kiinnitysmekanismiin (vetoketju+somittava kiristysnauha). Otin sakset käteen, leikkasin palan pois ja ompelin uudelleen sivusauman, vetoketjun ja neppariläpän ja nyt se on hyvä - jaksaiskohan vielä kanttinauhaa vetää?


PS.Mä oon ihan täpinöissäni kun huomasin Dead girls dont cry - blogissa mainoksen
...JA TODELLAKIN OON MENOSSA!
Mutta mitä mä laitan päälleni?
 

3 kommenttia:

  1. Ja meillä täällä pohjosessa on vaan 8 astetta :D

    VastaaPoista
  2. Voi hitsit, miten ihana mekko! Kaunis kellohelma! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon nii hurahtanu, et kaikissa pitää olla kellohelma ;)

      Poista