Sivut

Tausta

tiistai 12. huhtikuuta 2011

129

Minen tee mitää ennenko saan lankaa jotta saisin tälle parin;



Harmittaa vaa ostaa täyskerä lisää kun tietää että sitä jää yli ja mä en henk.koht väristä tykkää - tytön kummille palkaksi hiusten leikkuusta säärystimet lupasin. 

Novitan Flipfloppia
5mm Knitpron pyöröillä
malli oma

Lauantaina (eihän siihen ole kuin enää 3 täyttä päivää) pääsen kaupungille uuden kerän hakemaan joten siihen asti kuljen Dan Brownin ja professori Robert Langdonin matkassa...

Tilasin jokunen kuukausi sitten kirjan ja viimein se Kadonnut symboli tipahti laatikkoon (mullehan kun ei kovakantinen, korkea kirja kelvannut vaan halusin pokkarin) nyt mun sarjani on toistaiseksi taas täydellinen (mä oon niin koukussa näihin):

Ennen taitoin sivun kulman tai jätin auki pöydälle jolloin jää rumat jäljet, näitä en halua pilata ja kirjanmerkkikin on taas hukassa joten eilen/tänään yöllä siis tekasin uuden bingokortin jämistä


Nyt kun pieni nukkuu ja iso leikkii omalla hellokitty-läppärillään mä käperryn tuonne sohvan nurkkaan lukemaan - ihana ilma olisi mennä pihalle mutta... ...tytöt on eilen ollu kuumeisia nyt enään lämpöä jäljellä - ehkä siis huomenna jos ilmat sallii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti