Sivut

Tausta

keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

124

Keskiviikko ja uudet haasteet...
Bingo#5 osallistun pilkukas - numero - lävistin rivillä.


Meillä on jääkaapin ovi täynnä hääkutsuja joten kortteja pitäisi niihin saada tehtyä. En vielä päätä mikä kortti menee kellekkin joten laitan päivämääräksi väliaikaisesti oman hääpäiväni niin että idea tulee kuitenkin selväksi.
---

Eilen esikoisen kanssa tehtiin mazebook, minä leikkasin ja taittelin (tehty A3-paperista joka taiteltu neljään kertaan sekä pysty- että vaakasuuntaisesti), esikoinen levitti liimaa...
Tälläinen siis, sisäsivut on vielä tyhjänä mutta jotakin tyttöön liittyvää sinne tulee.

Ja mä tein "löydön" kun mietin tuota tekstiä...
Paksuakin paksumpi kansio täynnä erilaisia kirjaimia (siirtokirjaimia?), siis sellaisia jotka on kiinni muovissa ja ne voi siitä rapsuttaa paperille. Toi kansio on ollu jo mulla vuosia, ja sitä ennen varmaan ainakin yhtä monta vuotta mun isovanhemmilla ja ne toimii edelleen :). Tuppaa vaan A-kirjaimet loppumaan pikkuhiljalleen osasta fonteista.


ps.kyllä mä vielä muutakin teen kuin askartelen, odottelen vain mittoja ja aikaa ;)

edit: ja niin - on tälläinenkin tullut tehtyä:

5 kommenttia:

  1. Kiva kuva Bingo kortissa, hienosti väritetty!

    VastaaPoista
  2. Soma ja romanttinen Bingo-kortti!

    VastaaPoista
  3. Ihana bingokortti!!

    Eilen jo täällä tuli piipahdettua ja heti piti kokeilla, että osaako sitä ite tehdä enää ollenkaan tollasta mazebookia; onnistui!

    VastaaPoista
  4. Olipas suloinen kortti bingohaasteeseen. Ihana leimakuva. Olenkohan vähäsen kalkkis, kun en ole koskaan kuullutkaan mistään mazebookista?!?!

    VastaaPoista
  5. En oo mäkään koskaan ennen kuullu mazebookista, mut me NIIN tehdään tommoset mun likan kanssa! Mahtavaa!

    VastaaPoista