Sivut

Tausta

torstai 24. maaliskuuta 2011

120

Tämäkin haluaa bingota...
...ja huudan BINGO#4 tälläisellä rivillä: Ilman kuvaa - Hopea - Tagi.

Hyvin yksinkertaisella kortilla mukaan (mun mielestä ehkä vähän liiankin)


Ystävänpäivä meni jo, mutta meillä on vuosipäivät vasta edessäpäin...
Mua ärsyttää vietävästi että kovin kummosia en saa _vielä_ aikaiseksi noilla mun tarvikkeilla, pitäisi päästä ostelemaan (ja siihen tarvitaan rahaa tai lahjakortti *wink wink*) ja ekat mun leimasimistakin on toivottavasti tällä hetkellä jo postilaatikossa.

Pakko vähän hehkuttaa täälläkin; me ollaan päästy vähän jo purkamaan vältettävien ruokien listaa... ...mä saan syödä jo vähän kananmunaa ja nautaa sekä banaania - vain banaania ollaan kuopukselle uskallettu näistä antaa.
Vielä on siis varsinaisia vältettäviä mun dietissä: maito, omena, viinirypäleet (ja osin tuo kananmuna) ja pienellä: maito, omena, maissi, vehnä, kananmuna, viinirypäleet.

4 kommenttia:

  1. Yksinkertainen on välillä hyvinkin kaunista!;)

    VastaaPoista
  2. Yksinkertaisuudessaan tehokas ja tyylikäs kortti :)

    VastaaPoista
  3. Tässä kortissa on kaikki olennainen! Ei liikaa eikä liian vähän.
    Kiitos bingoilusta! :)

    VastaaPoista