Sivut

Tausta

sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

118

Hiljaista eloa muutama päivä ollut käsitöiden saralla - viime bloggauksen aikoihin jo mulla oli melkoinen särky jonka luulin johtuvan viisurin puhkeamisesta... ...se koveni ja yltyi loppuviikkoa kohden ja kun ei enään särkylääkkeet auttaneet oli aika soitella hammaslääkäriaikaa, onneksi viimein soitin; a.viisuri ei mahdu puhkeamaan joten jo se aiheutti kipua b.röntgenillä selvitettiin ärhäkkä tulehdus viisurin alla - poistettava heti. Nyt kolmantena päivänä on enään pieni jomotus ja penisliinikuuri muistuttelemassa huonononnen hampaasta - mulla on menny koko viikko ihan harakoille säryn takia, mihinkään oikein pystynyt keskittymään.

---

Mä en ymmärrä mihin meiltä katoaa vaatteita, mä tiedän että yöpaitoja on jossakin ainakin 4kpl, mutta ainoa joka löytyy on joulun jälkeen tekemäni pikaversio pyjamien lisäksi jotka tuntuu neitiä jo ahdistavan.
Joten täsä taas, mummun tuomista kankaista piti valita joku - ne on käytettävä vähemmäksi ennen kuin uusia ostan - ja tää kangas oli sopivaa meidän silmiin (oli toinenkin mutta sen varasin omiin kotihousuihini).


Kaava on JUJU - Erilainen lastenvaatekirjasta Maatuskamekko (tai se mitä jaksoin ohjetta seurata). Tää oli lähellä sellaista yöppäriä mitä oon tytölle halunnu. 90cm kokoinen, mutta silti liian iso meidän neidille. Hetken aikaa piti päällään ja kyllä näytti helma pyörivän tanssin tahdissa, näytti aivan siltä kuin olisi Lucia-kulkueeseen lähdössä - jotain väriä siis saatava; pieni aasi pääsi mun piirtopöydälle arkistojen kätköistä uusien Fabrico tekstiilitussien ekaksi työksi, enempää tuo ei kaivannutkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti