Sivut

Tausta

sunnuntai 12. joulukuuta 2010

093

Oiskos sadannessa viestissä arpajaiset paikallaan?

Mä oon valitellu kun meillä ei oo jouluverhoja, eikä edes punaista kangasta...
...mies kävi kauppareissullaan sitten punaista parisängynlakanaa hakemassa kympillä ja mä siitä hurauttelin olohuoneeseen 3x ja keittiöön 1x verhot - ja vielä puolikas lakana jäikin :)

Ja tuossa nuo ketjut (siirtyy kuuseen kun se tuodaan aaton aattona) ja 3d-tähdet näkyy myös joista viime postauksessa mainitsin... Blaah, maalaan kyllä koko seinän ennenko lisää kuvia otan...


Nyt täytyy lähteä laittamaan tuikut takan reunalle palamaan jotta saadaan "naapurin" lapsille tuikkujahtiin niitä kuoria ja sitten jälleen legginsien kimppuun jotta saisin ainakin nämä jouluksi...

3 kommenttia:

  1. arpajaiset on aina kivat!!
    Äläkä stressaa niistä leggareista!!! Mistä miehesi osti parisängyn lakanaa?

    VastaaPoista
  2. Lahesta prismasta... Tosi hyvä kangas just verhoille (puuvilla), en kyllä lakanana tosta kankaasta tykkäis. Tol oli kokoo 240x260cm

    VastaaPoista
  3. moikka

    mulla on ollut kiireitä joten lapaskuun palkinto tulee vasta myöhemmin mutta osoitteen voi laittaa minulle jo tulemaan aikuistenvaihtoja @ gmail. com

    VastaaPoista