Sivut

Tausta

keskiviikko 13. lokakuuta 2010

078

Venhemmalla likalla on joku norsukausi :P Ja mummulasta haetusta laatikosta löytyi "norsukangas" (mä en oikeesti keksi mitä muutakaan siitä voisi tehdä)...
Nyt se tuolla kävelee tämä kädessä, välillä yrittää ratsastaa - heikoin tuloksin... ...mutta pääasia että tuo mun räkänokka on tyytyväinen (ollaan TAAS kipeitä) :)



Tää norsu näyttää kieltämättä siltä kuin sille olisi keisarinleikkaus tehty ja tikkaus epäonnistunut - täytön jälkeen sitä ei ollukkaan helppo kiinni ommella, saati saada vanhaa tyynyn sisustaa asettumaan nätisti norsun sisälle.
Lähes kokonaan sain tän tehtyä mun sähkö brotherilla kunnes se taas päätti tehdä tenät - ilmeisesti puolakotelossa se vika... Onneksi on tuo luotettava Singeri ja sain norsun tytölle tehtyä - en taida enään edes kokeilla tuota brotheria Huuto
Ohje on Uusi Ompelu- ja Käsityökerho: Pehmeitä lemmikkejä nallesta käsinukkeen -kirjasta vuodelta 1980... Mulla on nyt koko tää kirjasarja eli lisää on luvassa :)
---
Blogi SAATTAA EHKÄ muuttaa jos saan bloggerin toimimaan fiksummin kuin tämän vuodatuksen, mutta ilmoittelen asiasta sitten paremmin. - Vaikka sainhan mä jo hienon bannerin tehtyä :)
Nyt maidotonta maitokiisseliä tekemään ja illaksi maidotonta ja munatonta pannariakin luvassa (imetysdieettini laajeni hieman).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti