Sivut

Tausta

sunnuntai 27. tammikuuta 2013

304

Miksi, miksi oi miksi kesken ompelun mun kone tekee jotain kurjaa tikeilleen? Sisäsaumat meni ok, mutta kun päästiin niihin näkyviin niin silloin se riemu alko. Täytyy selvittää missä mättää, purkaa saumat ja ommella uudelleen. Ikinä en enään osta sitä halvinta konetta...

Mä päätin että haluan uuden laukun, no huonon nurjan puolen näätte alemmassa kuvassa liian hyvin.
---
Sit palo käntty ja päätin puolille öin asti kokeilla säätöjä ommellen jämäkankaisiin tuli jäljestä mitä tahansa - kappas, kone kun jäähtyi niin tikki parani ja taas kun se lämpeni ni tikki huononi, onko se niin että brotherilla voi ommella vain 10min kerrallaan?
Uusi puikkopussi, uusia puikkoja tilasin erääseen työhön ja ne ei enään vanhaan mahdu.
Ainoo vika on että mun knittiksen virkkuukoukut ei tonne mahdu.

---

Miksi tilasin lisää puikkoja? Koska mulla ei vielä ole 9.0mm ja 10.0mm puikkoja ja ne mä nyt tarviin...
Titityyllä oli uskomattoman nopea toimitus - keskiviikko-iltana tilasin ja perjantaina nää oli jo lähipostissa, mä odotin näitä vasta ensiviikolle. (Ei, en saa tästä kehusta itselleni mitään muuta kuin hyvän mielen hyvästä palvelusta)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti