Sivut

Tausta

perjantai 20. huhtikuuta 2012

243

Pari päivää oon jännittäny niin ettei oo oikein malttanu pysyä nahoissa joten sen olon oon purkanu neulomiseen.

Missä neuloimme kerran -blogissa Neulisti etsi ohjeelleen testineulojaa ennen sen julkaisua.
Mä katoin neulekirjasta löytyviä omia mittoja ja tein koossa M, mutta nyt huomasin että joko mun olis pitäny tehä yläosa koossa S ja alaosa koossa M tai sitten mun neuletiheydessä oli jotain mätää vaikka sen mielestäni oikein katsoin ja kolmeen kertaan mallitilkun tein. vähän siis jouduin valmiina sitä kainaloista muokkamaan.
Ohjeessa oli kohta jossa neuvottiin tekemään vastakappale peilikuvana - enhän mä sitä sitten ilmeisesti oikein tehnyt mutta kelpaa mulle.


Paita on neulottu 4.5mm puikoilla Dropsin BabyMerinosta.

---
Nyt alkaa uusien tuoppisuojien teko - edelliset kun katosi matkalla meiltä Helsinkiin... ...hieman sapettaa maksaa uudet postarit, vaan sen takia etten älynnyt maksaa ylimääräistä pakettikoodista (jolloin sen olisi voinu jäljittää) vaan lähetin kirjeenä

ps. kaulakoru on Pikerocksilta ja sen mukaan valitsin värin paitaankin.

1 kommentti: