Sivut

Tausta

tiistai 30. lokakuuta 2012

282

Nämä pienokaiseni olisivat nyt valmiina maailmalle lähtöön :D
Toinen huovutus kerta ja yhtä hienosti onnistui kuin ekallakin kerralla...
Evillan hahtuvaa kaksinkertaisena 5mm puikoilla. Taas mä rakastuin hahtuvan neulomiseen - vaikka mä neulon suht tiukkaa normaalisti niin en silti saanut hahtuvaa kertaakaan katkeamaan.

---

Koska sain viimein hommattua uuden apurin itselleni niin uutta osaamisaluetta aluetta alettiin valloittamaan, siitä lisää sitten kun olen päässyt (keino)nahkakaupoille miehen rahapussin kanssa.
Nyt ei pitäisi olla teristä puutetta,
mieskin jo mietti tämän satsin ostoa itselleen
kun vannotin että tämä on MUN!
Tässä hieman esimakua meidän keittiöstä :D

2 kommenttia:

  1. Mulla on niin samaa plääniä, huovutetut lapaset odottavat tekijäänsä. Milloin, oi milloin mä ehdin? (pois koneelta ja hommiin auttais asiaa...)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on ihan ehdottomat talveksi kun hylkii kosteuttakin :D
      Nää on onneks niin nopeet neuloo että voi hyvin datailla ja hoitaa kotiakin samalla ;)

      Poista