Sivut

Tausta

tiistai 16. helmikuuta 2010

026

Tästäkin tulee varmaan ikuisuusprojekti...
Ihanat Sydän tumput löysin Pitsiä ja Palmikoita -blogista. Ensimmäinen kuviollinen työ jota olen edes harkinnut, koska olen olettanut sen olevan niin älyttömän vaikeeta, mutta muutaman kerroksen jälkeen löytyi jo oikea ote tekemiseen ja alkoi onnistumaan... ...kunnes kuului "NAPS!" - 3 viimeistä kerrosta on tehty nyt sitten 3:llä puikolla ja mä en tykkää enään käyttää montaa puikkoa kun voin käyttää vain pyöröpuikkoa tekemiseen ja saada paljon siistimpää jälkeä. Tiesinhän mä että mun tekemä neule on tiukkaa, mutta että näin tiukkaa Yllättynyt. Toistaiseksi siis puhutaan vain yksikössä tumppu ja siitäkin puuttuu vielä peukalo - kunnes saan uuden pyörön tilalle, tumppu mahtuu mulle juuri ja juuri eli pienelle naisen kädelle tuo ohje on tarkoitettu, mun olisi ehkä pitänyt käyttää paksumpia puikkoja niin nämä ongelmat olisi vältetty. Mutta tätä jatketaan jonain päivänä - ensi talveen mennessä ;)

 


Jos joltain löytyy noita Knit Pro puikkoja jotka käy kaapeleihin 4mm-kokoa niin ilmoittakaa! - Ei huvittaisi tilata koko 8 puikkoparin satsia uudelleen yhden koon takia. Tuntuu olevan kivenalla tässä maassa nämä irrallisena. Ja en kauheen mieluusti tilaisi 2 euron arvosta ulkomailta kun ei muuta tarvittavaa tällä hetkellä ole...

//EDIT 18.02.2010: Tumppu purettu ja uusi isompi tekastu tilalle (sama lanka, sama silmukka/krsmäärä, mutta 1mm paksumpi puikko), 1kpl valmiina peukaloineen päivineen vielä toinen tulossa. Pienempänä tämä tosin oli huomattavasti suloisempi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti