Sivut

Tausta

maanantai 17. huhtikuuta 2017

398

Ei kyllä ole mennyt hetkeäkään niin ettenkö olisi ollut jotain tekemässä, harmi vaan että osasta näistä töistä odotan vielä julkaisulupaa ja siksi en vielä voi töistä kuvia julkaista ennen kuin on julkaistu muualla.

Samalla kun aloin Lankavan jälleenmyyjäksi, oli pakko itsellekkin ostaa Venla-kudetta testiin uuden tabletin suojaksi. Ihanaa virkattavaa, käytin 9mm koukkua ja ihan perus puolipylväitä tasona virkaten.


Tilaustöistä on suurin tähän mennessä saatu valmiiksi ja se on jo asiakkaalla nappien kiinnityksessä.
Lanka Dropsin Nepal, ja ohje 126-9 (Drops Design).
Lankaa kului yhteensä n.850g. Tarkalleen en osaa sanoa kun ei tullut punnittua ennen asiakkaalle vientiä. Raidoituksista tehtiin selkeitä ja mielestäni se toi tähän malliin sitä jotain mitä se tarvitsi ollakseen kuitenkin näinkin perusmalliksi näyttävä.


Mulla kävi pieni tilausvahinko kassien kanssa, joka ei sitten niin vahingoksi ollutkaan...
Piirtelin miehen traktorin pohjalta kuvan ja muutamassa minuutissa yhteistyö oli aluillaan ♥
Nämä tulevaisuudessa löytyvät siis Masinistien sivuilta muutamassakin erivärissä.


Löysin pakastimen takaa (???) rullan Lidlin DC-fiksiä ja samalla kun odottelin uutta työtuolia fixasin sillä lipaston taustan - kyllä se on paljon parempi näin kuin se pelkkä pahvilevy, joka muuten oli kiinnitetty väärinpäin ja sekin piti irrottaa ja kääntää.
Epäileväinen mies oli heti torppaamassa mun ajatusta fiksaamisesta pelottelemalla ilmakuplilla, kohdistuksella ja sillä että pitäisi saada oikean kokoiset palatkin vielä, jouduin hetken sille muistuttelemaan kumpi näitä isompiakin teippauksia on työkseen tehnyt.

Nyt näillä jatketaan, loppuvuodesta mun pitäisi olla jo valmis merkonomi tämän kaiken muun ohessa. Kannattaa sanoa mulle etten mä voi selvitä yrittäjänä kun en ymmärrä kirjanpitoa, mä tiedän jo etukäteen ymmärtäväni - koulutuksella voin sen varmaan todistaa myös muille (hah! Epäilkää vaan niin mä saatan kouluttautua vielä vaikka miksi)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti