Sivut

Tausta

maanantai 4. tammikuuta 2016

393

Tulee nyt sit megapostaus...
Meidän ihana neuvolatäti siirtyi mummoilemaan eläkkeelle ja koska meillä on pitkä yhteinen tie takana (tuon mun miehenkin mitannut taaperoiästä lähtien) niin musta oli kiva pieni muistaminen sille antaa, tyttöjen kanssa yhdessä tehty.
 
Jouluksi oveen oon halunnut pitkään kranssia ja nyt sen sain aikaiseksi tehdä, neulahuovutin styroksipohjan pinnan, kuumaliimasin helmiä ja leikkasin askarteluhuovasta kukkia. Kauaa tämä ei saanut ovessa olla kun kissa jo hyppi sen alas, nyt se on korjattu ja odottaa ensi joulua - silloin laitan sen oven yläpuolelle.
 
Synttärilahjaksi sain mieheltä vihdoinkin sen kauan himoitsemani SizziXin BigShotin ja sitten vielä ystäviltä/sukulaisilta lahjakortin Sinelliin - mun askarteluinnostus on taas täällä.
Ja korttejahan alkoi tulemaan heti
 

Tyttö lahjoi koulun opettajan ja avustajan omatekemillä heijastimilla. Huopapohjalle bigshotilla itse stanssasi sulat heijastinnauhasta ja sitten liimasi ja leikkasi huovan ympäriltä. Äiti auttoi sen verran että väänsi rautalangan johon harkiten valittu helmi pujotettiin.

 

Neulottukkin on ;) Villasukat Dropsin Karismasta kahdella värillä (tilaustyö) koossa 39.

Pipo itselle Dropsin Nepalista, näitä teen myös tilauksesta sillä malli on oma lyhennetyilläkerroksilla toteutettu niin niskaosa on lyhyempi kuin etuosa. Itsellä ainakin tuppaa tasapitkät pipot olemaan niskasta liian pitkiä ja ne joko on ikävän paksulla rullalla tai sitten ne valuttaa pipon etuosan silmille, tämä istuu päähän täydellisesti.

 

Kokeilin myös pitkästä aikaa kranssin innoittamana neulahuovutusta, kaverilta olen ostanut karstattua villaa ja sitä sain näihin käytettyä. Ja jälkimmäisestä voi melkein arvata mitä muuta on luvassa...

 

NUKKEKOTI!

 

Ja tottahan mun oli sit mun toimistonikin sisustettava uudestaan...

 

Niin ja ostinhan mä kangaspuutkin, jotka vielä odottaa kasaamistaan varastossa. Pitää siirtää puut liiteristä katokseen että saadaan noi moottorikulkineet varastosta sinne talveksi ja mun kangaspuut kasaan varastokoppiin (ja kuteet pois saunasta).

Näiden kaikkien lisäksi mä olen rakentanut Villasillalle uuden verkkokaupan, sekä tilauksesta osuuskunnalle kotisivut, että ei mulla ainakaan oo tekeminen loppunut kolmen lapsen hoidon ohessa kesken...

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti