Sivut

Tausta

sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

382


Kevät kevät kevät...! Joku kummallinen valo paistaa mun pään sisällä ja sisustusinto kasvaa; omenapuun oksia siirtyy sisätiloihin maljakkoon, sormet ruvella rautalangan vääntämisestä (nikkeliallergia) ja koko kämppä haisee kynsilakalta, mutta tulos on ihana!
Kunhan tästä tilapäisestä persaukisuudesta taas noustaan niin keittiö saa uuden ilmeen dc-fixillä, vanhat keittiön kalusteet varastosta päälystetään uudelleen punaisella nahalla/vinyylillä ja ja ja... ...mies vähän jo jännitti kun kerroin mun visioista että kukahan ne lopulta tekee ja koska ;) etenkin kun mun edellinen projektikin on vielä vaiheessa - muutama kuukausi sitten kun revin palapeilit irti seinästä herran töissä ollessa ja nyt oon saanu siitä irtomaalit pois, mies kitattua ja nyt vielä mulla olis hiominen ennen maalaamista.
Tämmönen postaus tällä kertaa kun mun piti miettiä mitä erääseen lahjaan kuvioisin, mutta kun mun päässä se inspiraation lähde laulaa ja tanssii macarenaa keksien samalla kaikkea muuta...

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti