Sivut

Tausta

keskiviikko 28. tammikuuta 2015

372

Mulla oli hieman eripuraa ompelukoneeni kanssa (ja se ei oo edes vielä kovin vanha!), ja olin jo epätoivon partaalla kunnes tajusin kokeilla toista lankaa - mun Singerille ei näköjään nuo halpalangat kelpaa... ...no saatiin yhteistyö toimimaan ja mä sain kuin sainkin uuden laukun. Pitihän uusi laukku saada uusien kenkien kaveriksi ;)

 

Koska nyt oli sitten valkoinen lanka koneessa ja sattumalta kaavapöytä tyhjänä niin aloin joutessani kaavoja piirtämään -

ei ehkä se kaunein, mutta toimii ja tämä oli vasta koevedos Jokatyypin kaavakirjan Raglanpaidasta, luukullinen imetyspaita kaapissa hautuneesta kankaasta, hihoihin oli tehtävä saumat yläpuolellekkin koska muuten kangas ei olisi riittänyt.

 
Tilauksesta pienet tossusukat - toivottavasti jo perilläkin ovat, kuvaa en tajunnut ottaa päättelyn jälkeen, mutta tässä vielä hieman päättely vaiheessaan. Dropsin Fabelia 3mm puikoilla
Kuvat on mitä on, mun omppuni lähti nimittäin huoltoon ja nyt oon samsung trendin kameran varassa (tietty, onhan mulla pokkari ja järkkäri, mutta kun sitten pitäisi tietokonekkin käynnistää)

 

 

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti