Sivut

Tausta

keskiviikko 23. marraskuuta 2011

202

Tulin vaan kertomaan että 18 joulukorttia askarreltu valmiiksi (tänä vuonna ei siis tullut edes kiire), mutta niitä en vielä julkaise koska osa lukijoista saa sellaisen :D

Meillä tuli koko eilisen päivän lunta, niin oli jopa fiilistä askarrella viimeisetkin kortit, tässä kuvaa eiliseltä aamulta, illalla sitä oli paljon enemmän ja nyt en vielä ulos näekkään mikä on tilanne... ...esikoinen teki eilen jo ekan pyllymäen pihaan illemmalla <3



Ja vähän niinko liirumlaarumia tähän samaan jottei ihan tylsä tulis, vaan vielä tylsempi...


Kaikkihan lähti mun unesta ja IKEA-lastenhoitopöydästä (kirjahylly johon tulee erillinen hoitotaso kiinni),  seuraavana aamuna kävin jo tyttöjen kanssa sarana-ostoksilla ja illalla vasta kysyin mieheltä onko se toteutettavissa "joo, mut täytyy ostaa saranat"... Eli mä pääsin mun ruuvinvääntimeni kanssa hommiin, mulla on yks ainoo ristipääkärki siinä ja sehän oli liian iso - käsin väänsin sitten osan ruuveista (sain joululahjaksi eräänä vuonna punaisen leatherman juicen) ja seuraavana päivänä ostin oman kärkisarjan - minähän en miehen pakille mene, vaan tarvitsen oman... No sit olikin jo saranat paikoillaan, mutta taso ei pysy ylhäällä, suunnittelua;

No, noista ei toteutunut mikään vaan käytin alkuperäisiä hoitotason yläkiinnikkeitä joiden reikiin lyön sokat jahka sopivat löydän niin saan tason ylös tarvittaessa. Alakiinnikkeitä en laita vaikka ne tukis sitä enemmän, mutta silloin tuota tasoa ei saisi alas käännettyä... ...nyt se kestää ompelukoneen painon (lasta en siihen kyllä laittaisi ilman niitä)

Mutta iiiso kulmapöytä sai luvan lähteä mun nurkasta (miehellä on talli, lapsilla huone ja mulla nurkka - kylläkin esikoisen sanojen mukaan myös makuuhuone on äitin) ja siirsin tuon hyllystön makuuhuoneesta talon toiseen päähän lasten (3,5v ja 1,5v) avittamina.
Nyt tuo mun nurkka on paljon tilavampi kuin ennen vaikkei siellä olekkaan tilaa kuin ehkä 2,5 neliötä, tosin tuo värimaailma saa siitä aika sekavan - vielä...

Mietin vain... ...jotta miten mä ne sokat saan paikalleen kun pöydän vieressä on pakastin?

1 kommentti:

  1. sun lapset sentään sanoo että makkari. mä olen lapsena kommentoinut että "äitin huone on keittiö". kunnon sovinistilapsi :D kyllä mulle tollainen askartelunurkka kelpais. ihan mielenkiintoista nähdä missä tää sun magic happens. itsellä kaikki projektit pitää mahduttaa tietokonepöydälle :P yksiön iloja...

    VastaaPoista