Sivut

Tausta

tiistai 18. tammikuuta 2011

100

Tasan 100... (oikeasti 101, mutta muutossa katosi yksi teksti)

Lupasin teille arvontaa kun 100 tulee täyteen.

Mä tarvitsin ittelle patakintaan, mutta ei mulla ole oikean väristä kangasta (tai tiedän että on - mutten löydä), täytyy kuitenkin kokeilla miten suunnitelmani kahden käden kintaasta onnistuu - näitä oon nähnyt netissä paljon mutta kaavaa en löytänny. Mulla on tuollasta retrofroteeta (onko se nyt sitten aitoa kun se on oikeasti vanhaa?) josta sain tähän kulutettua hyvin aikalailla puolet (nättiä, mutta meille tää väri ei keittiöön käy), välissä on huopaa - otan vielä vapauden testata tämän lämmön eristävyyden...

Jokainen kommenttia tähän jättänyt saa yhden äänen arvontaan, anonyymit jättävät nimimerkin, suoritamme arvonnan  23.1.2011 miehen valvonnassa esikoisen toimiessa onnettarena, huhuilen sitten arvontakuvien kera voittajaa joka lähettää mulle sähköpostiin osoitteensa...

---

Kellekkään ei liene yllätys että meillä ollaan kipeinä TAAS... Limaa ja kurkkukipua, johan tässä on kuukauden verran sairastettu lähes kokoaika; joko nyt joku tautisuma meille eksynyt tai sitten on mahdottoman sitkeätauti.
Ollaan tyttöjen kanssa askarreltu, mä kun lupasin itselleni opetella origamien tekoa tänä vuonna;

Ja on enään päivien kysymys legginsien valmistuminen, vähintään 10kerrosta vannouduin tekemään päivässä toista lahjetta jolloin siihen menisi tasan 2viikkoa, nyt on 5päivää mennyt ja 30kerrosta uupuu,eli olen selvästi ylittänyt itseni :)

edit: kinnas ei polttanu sormia mustikkapiirakkaa uunista ottaessa, eli tuntuis pelaavan :)

6 kommenttia:

  1. Ehdottomasti mukana arvonnassa. Upea tuo patakinnas!

    Ja hienolta näyttää tuo kukkanenkin.

    VastaaPoista
  2. Annekin tahtoo arvontaan !!

    VastaaPoista
  3. Sopis niinku just eikä melekeen meiän keittiöön :D Nam!

    VastaaPoista
  4. Laita minutkin arvontalistaan....

    VastaaPoista
  5. Voi elämä kuinka ihanaa kangasta ja sopis kyllä just eikä melkeen meille... =)
    Arvonnassa mukana tottakai!! Paranemisia teille ja tulkaahan käymään...ihanaa!!!kohta on varmaankin Liljan leggarit valmiit...jee... =)

    VastaaPoista
  6. Eksyin tänne Lapaskuun kautta ja osallistunpa minäkin arvontaan. On aikas ihana kangas tuossa kintaassa. :)

    VastaaPoista