Sivut

Tausta

perjantai 13. elokuuta 2010

060

Mä oon jo pitkään halunnu ittelleni DreamCatcherin, mutta en tietenkään ole sitä halunnut ostaa valmiina. Sopivaa ohjetta mun mieleen ei ole löytynyt joten tää nyt valmistui täysin kokeile-ja-pura-jos-ei-miellytä -taktiikalla ja nyt mä oon siihen tyytyväinen.
Koko ympyrä on virkattu ja sitten sokeritärkätty jo pari viikkoa sitten, sulat saapui tänään aamulla joten sain tän vihdoinkin valmiiksi kun tytöt kävi nukkumaan, muutama helmikin vanhoista kaulaketjuista pääsi mukaan.
"Hämähäkki-isoäiti,
loi maailmankaikkeuden laulamalla,
mutta harmistui ihmislasten pahoista unista.

Isoäiti meni Pajun luokse ja pyysi tältä muutaman oksan,
Kotkalta isoäiti sai muutaman voimallisen sulan.

Hämähäkki-isoäiti taivutti oksat ympyröiksi yhdistämään
kaikkia maailman ihmisiä.
Sitten hän kutoi viisauden verkon oksien ympärille
pyydystämään lasten pahat unet.

Aurinko-isoisän aamusäteet polttivat pois verkkoon
takertuneet pahat unet -
jäljelle jääneet unet muuttuivat aamukasteeksi ja valuivat
Kotkan sulkia pitkin takaisin Äiti Maahan."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti